- Objavljeno: 14.04.2022.
Održan seminar na temu prijenosa hrvatskog iskustva iz područja zaštite potrošača
Služba za prijenos znanja MVEP-a u suradnji s Upravom za inspekcijske poslove Crne Gore organizirala je 6. i 7. travnja 2022. online seminar „Prijenos iskustva Republike Hrvatske u transpoziciji Direktive 2019/2161, Direktive 2019/770 i Direktive 2019/771“. Seminar je bio namijenjen članovima radne skupine za pripremu i vođenje pregovora o pristupanju Crne Gore Europskoj uniji za pregovaračko poglavlje 28 - Zaštita potrošača i zdravlja i predstavnicima institucija Crne Gore nadležnim za ovo područje. S obzirom da je Crnoj Gori jedan od prioriteta iz PG 28 izrada novog Zakona o zaštiti potrošača, sudionicima seminara bilo je vrlo korisno čuti hrvatska iskustva u transponiranju u nacionalno zakonodavstvo prava i obveza koji proizlaze iz spomenutih direktiva kao i moguće pristupe u preuzimanju direktiva.
Hrvatska iskustva uz mnoštvo primjera iz prakse izložili su g. Marko Baretić, profesor na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te gđa Anda Kostijal, gđa Ivana Radan i gđa Zrinka Kos iz Službe za normativne aktivnosti iz područja zaštite prava potrošača Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske.
Predavači su sudionicima seminara detaljno pojasnili ključne pojmove i odredbe na koje je potrebno obratiti pažnju pri preuzimanju spomenutih direktiva i izradi novog Zakona o zaštiti potrošača, a koji se odnose na isticanje cijena tijekom posebnih oblika prodaje, izmjene koje su rezultat sveopće digitalizacije, nepoštenu poslovnu praksu i sankcije, neusklađenost digitalnog sadržaja i digitalnih usluga te posljedice neusklađenosti.
Ostale vijesti
Hrvatska iskustva uz mnoštvo primjera iz prakse izložili su g. Marko Baretić, profesor na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te gđa Anda Kostijal, gđa Ivana Radan i gđa Zrinka Kos iz Službe za normativne aktivnosti iz područja zaštite prava potrošača Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske.
Predavači su sudionicima seminara detaljno pojasnili ključne pojmove i odredbe na koje je potrebno obratiti pažnju pri preuzimanju spomenutih direktiva i izradi novog Zakona o zaštiti potrošača, a koji se odnose na isticanje cijena tijekom posebnih oblika prodaje, izmjene koje su rezultat sveopće digitalizacije, nepoštenu poslovnu praksu i sankcije, neusklađenost digitalnog sadržaja i digitalnih usluga te posljedice neusklađenosti.