Državni tajnik Andrej Plenković sudjelovao je u utorak, 3. svibnja 2011. godine u Zagrebu, na okruglom stolu pod nazivom „Javna diplomacija, nacionalni branding i image“, u organizaciji Diplomatske akademije Ministarstva vanjskih poslova i e

Okrugli stol su otvorili veleposlanik Savezne Republike Njemačke u Hrvatskoj Bernd Fischer, ravnatelj Diplomatske akademije Mladen Andrlić i ravnateljica zagrebačkog ureda Zaklade Hanns Seidel Aleksandra Markić Boban

Okrugli stol su otvorili veleposlanik Savezne Republike Njemačke u Hrvatskoj Bernd Fischer, ravnatelj Diplomatske akademije Mladen Andrlić i ravnateljica zagrebačkog ureda Zaklade Hanns Seidel Aleksandra Markić Boban,.

Državni tajnik Andrej Plenković govorio je o važnosti javne diplomacije u kontekstu pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, kao aktivnosti komplementarnoj klasičnim diplomatskim naporima u pregovaračkom procesu. U provođenju vanjske komunikacijske strategije istaknuo je važnost istraživanja javnog mnijenja u cilju upoznavanja sa stavovima građana pojedinih zemalja o Hrvatskoj, ulogu veleposlanstava i kulturne promocije. Također je ukazao na potrebu pojačanog djelovanja prema donositeljima odluka, poput zastupnika u nacionalnim parlamentima zemalja članica čija je uloga ključna u postupku ratifikacije Ugovora o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji te prema oblikovateljima javnog mnijenja, poglavito medijima.

Na panelu pod nazivom „Javna diplomacija: komuniciranje sa stranom javnošću“ govorili su dekan Fletcher škole za pravo i diplomaciju Sveučilišta Tufts u Sjedinjenim Američkim Državama te predstavnik Fulbright programa na College of Europe u Bruggeu za akademsku godinu 2011./12. Alan Henrikson, ravnatelj Diplomatske akademije u Beču Hans Winkler, Robert Aures iz Predstavništva Bavarske pri Europskoj uniji te predstavnik Zaklade Hanns Seidel za Mađarsku, Hrvatsku i Slovačku Ulrich Kleppmann.

Okrugli stol je završen panelom na temu „Brendiranje i image Hrvatske“ na kojemu su izlagali: Mladen Andrlić; novinar i bivši predsjednik Hrvatskog novinarskog društva Ante Gavranović, profesor Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu Božo Skoko, glasnogovornica Ministarstva financija Sanja Bach, Daniela Angelina Jelinčić iz Instituta za međunarodne odnose te Davor Bruketa iz Reklamne agencije Bruketa&Žinić.



Priopćenja