- Objavljeno: 15.06.2010.
U Ministarstvu vanjskih poslova i europskih integracija održan je u utorak, 15. lipnja 2010. godine, seminar pod nazivom “Razmjena dobre prakse komuniciranja s poljoprivrednicima o europskim integracijama – iskustvo Poljske”.
Seminar su uvodnim izlaganjima otvorili državni tajnik za politička pitanja dr.sc. Davor Božinović i državni tajnik u Ministarstvu vanjskih poslova Republike Poljske dr.sc. Jan Borkowski
Državni tajnik Borkowski naglasio je kako su poljski poljoprivrednici od najskeptičnije skupine prije ulaska Poljske u Europsku uniju postali najveći zagovornici članstva u Europskoj uniji. Prema istraživanjima provedenim u 2009. godini, 81 posto Poljaka podupire članstvo svoje zemlje u EU, dok ih 70 posto podržava daljnje proširenje Unije.Državni tajnik Božinović rekao je kako su poljoprivrednici u svim zemljama koje su ulazile u Europsku uniju činili skupinu koja je bila među najosjetljivijima na promjene, no Europska unija im je pružila brojne mogućnosti i osigurala svjetlu perspektivu. Hrvatska je zahvalna svim članicama EU koje prenose svoja iskustva iz ovog važnog i osjetljivog područja. Kako Republika Hrvatska ulazi u završnicu pregovora s Europskom unijom, tako naša komunikacijska strategija, o čemu svjedoči i današnja konferencija, biva sve više fokusirana na određene socijalne skupine, a istovremeno se spremamo za sveobuhvatnu raspravu o članstvu Hrvatske u Europskoj uniji kako bi građani mogli donijeti informiranu odluku, rekao je državni tajnik Božinović.
Predavanja o provedbi komunikacijske strategije u Poljskoj, s posebnim naglaskom na ciljanu skupinu poljoprivrednika, održali su najkompetentniji stručnjaci te zemlje koji su aktivno sudjelovali u provedbi strategije prije samog ulaska Republike Poljske u Europsku uniju.
Seminaru su prisustvovali djelatnici resornih ministarstava i tijela Republike Hrvatske zaduženih za regionalni razvoj i poljoprivrednu politiku. Sudionicima je tako predstavljena komunikacijska struktura u pretpristupnom razdoblju u Poljskoj, uloga istraživanja javnog mnijenja u provedbi Komunikacijske strategije te programi namijenjeni informiranju i obrazovanju poljoprivrednika u pretpristupnom razdoblju kao i načini korištenja sredstava EU namijenjenih isključivo poljoprivrednicima.