Sportsko sponzorstvo u Austriji dosegnulo vrijednost od milijardu eura

Tržište sportskog sponzorstva u Austriji dostiglo je prvi put u svojoj povijesti bruto marketinšku vrijednost od milijardu eura, objavio je bečki Institut za istraživanje tržišta Focus, koji tu vrijednost izračunava iz kombinacije marketinškog prostora te duljine i vidljivosti medijske prisutnosti. Najvažniji marketinški kanal je i nadalje TV (690 milijuna eura), a potom slijede tiskani mediji (263 milijuna eura). Također prvi put izračunata je i marketinška vrijednost u online segmentu, koja iznosi 50 milijuna eura. Na austrijskom tržištu sportskog sponzorstva najveću vrijednost ima skijanje (37,3 posto), a najsnažnije robne marke su Audi, energetski napitak Red Bull i Raiffeisen Zentralbank. Marketinški stručnjaci veliki potencijal za razvoj u budućnosti vide u segmentu različitih prehrambenih proizvoda.



Priopćenja