Kineski potrošači doprinijeli jednoj trećini globalnog tržišta luksuznih proizvoda

Kineski potrošači doprinijeli su s 32 posto, odnosno jednu trećinu globalne potrošnje luksuznih dobara ukupne potrošnje na svjetskom tržištu luksuznih proizvoda,  prema ''Indikatoru za svjetsko tržište luksuza 2017.'', kojeg su u listopadu izdale kompanije Bain & Company i Altagamma. Globalno tržište luksuznih proizvoda postiglo je rekordnu zaradu od 1,2 trilijuna eura (1,4 trilijuna američkih dolara). Predviđanja su kako će se taj broj do 2025. godine popeti za 44 posto, odnosno na 1 trilijun yuana (151,5 milijardi američkih dolara) i time omogućiti snažan zamah i oporavak globalnog tržišta luksuznih proizvoda.

Kineska srednja klasa, zaposlene žene s visokim primanjima i tzv. „millenialsi“ većinski čine potrošačku silu na svjetskom tržištu luksuznih proizvoda. S godišnjim raspoloživim dohotkom od 10.000 do 16.000 američkih dolara, srednja klasa, koja jača, rastući je pokretač u potražnji luksuznih proizvoda. Potrošnja, koju predvode žene u Kini, popela se u tom pogledu na 2,6 trilijuna američkih dolara čineći 62 posto ukupne potrošnje. „Millennialsi“ čine oko 45 posto ukupnih svjetskih potrošača luksuza, sudeći prema informacijama Boston Consulting Group-a.



Priopćenja