Uspješno predstavljen novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice

Hrvatska je i ove godine izuzetno zapaženo predstavila svoju turističku ponudu na World Travel Marketu, koji se održavao u razdoblju od 05. do 08. studenoga ove godine u Londonu.

Riječ je o sajmu koji okuplja više od 5.000 izlagača iz oko 200 zemalja, sa preko 50.000 posjetitelja te tijekom kojeg se sklopi više od 2,8 milijardi GBP vrijednih ugovora.

Hrvatska delegacija predvođena ministrom turizma Gariem Cappelliem i direktorom HTZ Kristijanom Staničićem obavila je niz sastanaka s predstavnicima britanskih i svjetskih turoperatora,  avioprijevoznika i medija.

Drugi dan sajma, 7. studeni, bio je posebno obilježen službenim predstavljanjem novog promotivnog spota HTZ-a, u kojem je hrvatske prirodne i povijesne ljepote predstavilo deset najuspješnijih hrvatskih sportaša i umjetnika (Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, 2Cellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić), a koji je izradila agencija BBDO iz Zagreba u režiji Nevia Marasovića.

Spotom se pokazalo kako Hrvatska, uz ljepote, ima i vrlo uspješne ljude koji svojim zapaženim radom mogu biti najbolji promotori hrvatskog turizma u svijetu te na taj način doprinijeti njegovom što vidljivijem pozicioniranju na međunarodnom tržištu, poglavito uoči nadolazećih velikih sportskih manifestacija (Zimskih olimpijskih igara u Koreji, Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji te Europskog rukometnog prvenstva u Hrvatskoj).

U svom obraćanju okupljenima ministar Gari Cappelli je izjavio kako tijekom 2018. možemo očekivati do 15 posto više britanskih turista te slobodno planirati još jednu uspješnu turističku godinu jer kako krene London, takva će nam biti godina. U ime Ministarstva turizma posebno se zahvalio i hrvatskim sportašima i umjetnicima koji su bez naknade sudjelovali u spotu kako bi se time odužili Hrvatskoj.

Direktor HTZ-a Kristijan Staničić je ponovio kako Hrvatska ulaže u sve segmente turističke ponude kako bi i dogodine zadržala svoj status top destinacije na Mediteranu i Europi.

Tijekom domjenka je više od 200 predstavnika turističkog sektora imalo prigodu  kušati hrvatska vina i delicije.

Uz HTZ, glavnog nositelja hrvatskog nastupa na WTM-u, na hrvatskom štandu predstavilo se još 25 izlagača, tvrtki i turističkih zajednica koji su također nastojali iskoristiti ovu prigodu za sklapanje novih aranžmana i proširenje poslovnih kontakata.

Veleposlanik Republike Hrvatske u Ujedinjenoj Kraljevini Igor Pokaz i savjetnica za gospodarstvo Davorka Žanić Dražić obišli su izložbeni štand Hrvatske te prisustvovali promociji spota. Također, u organizaciji Veleposlanstva RH u Londonu upriličen je i intervju ministra Garia Cappellia za fDi Magazine, posebno izdanje uglednog britanskog poslovnog dnevnog lista The Financial Timesa, posvećeno isključivo izravnim stranim ulaganjima.

Intervju će biti objavljen u izdanju fDi Magazine za prosinac ove te siječanj sljedeće godine, a prema riječima njegove glavne urednice Courtney Fingar, predstavljat će prvi intervju jednog hrvatskog ministra objavljen u navedenom magazinu, koji se, između ostalog, distribuira i na World Economic Forumu u Davosu.



Priopćenja