Ontario objavio novu trgovinsku strategiju

Kanadska provincija Ontario objavila je novu trgovinsku strategiju pod nazivom „Ontario's Global Trade Strategy, Seizing Opportunities“, čiji je glavni cilj iskorištavanje globalnih mogućnosti što je jedini put za dugogodišnji razvoj i uspjeh.

Ontario poduzima korake u cilju veće diversifikacije i porasta prisutnosti provincijskih tvrtki na međunarodnom tržištu kako bi postao jedan od glavnih predvodnika u globalnoj trgovini.

U objavljenoj strategiji najavljuju se koraci u cilju povećanja obima provincijske međunarodne trgovine i koristi ontarijskih gospodarstvenika i tvrtki od globalne ekonomije. Jednako tako, strategija pruža okvir suradnje provincijske i federalne vlasti kako bi ugovori o slobodnoj trgovini štitili i odražavali interese provincijskih biznisa i radnika.

Strategija će pomoći u ostavljanju dubljeg ontarijskog traga na ključnim međunarodnim tržištima i povećanju provincijskih kapaciteta, što će doprinijeti globalnom proširenju poslovnog svijeta. Međunarodna i međuprovincijska  trgovina  roba i usluga čine 50 posto GDP-a provincije.



Priopćenja