- Objavljeno: 27.10.2017.
Ontario objavio novu trgovinsku strategiju
![](/UserDocsImages/slike/naslovna-vijesti.jpg?preset=glavniSlider)
Kanadska provincija Ontario objavila je novu trgovinsku strategiju pod nazivom „Ontario's Global Trade Strategy, Seizing Opportunities“, čiji je glavni cilj iskorištavanje globalnih mogućnosti što je jedini put za dugogodišnji razvoj i uspjeh.
Ontario poduzima korake u cilju veće diversifikacije i porasta prisutnosti provincijskih tvrtki na međunarodnom tržištu kako bi postao jedan od glavnih predvodnika u globalnoj trgovini.
U objavljenoj strategiji najavljuju se koraci u cilju povećanja obima provincijske međunarodne trgovine i koristi ontarijskih gospodarstvenika i tvrtki od globalne ekonomije. Jednako tako, strategija pruža okvir suradnje provincijske i federalne vlasti kako bi ugovori o slobodnoj trgovini štitili i odražavali interese provincijskih biznisa i radnika.
Strategija će pomoći u ostavljanju dubljeg ontarijskog traga na ključnim međunarodnim tržištima i povećanju provincijskih kapaciteta, što će doprinijeti globalnom proširenju poslovnog svijeta. Međunarodna i međuprovincijska trgovina roba i usluga čine 50 posto GDP-a provincije.