Austrijanci sve više kupuju akcijske i bio proizvode

Prema upravo objavljenim rezultatima istraživanja AMA – Marketinga, udio proizvoda na posebnim prodajnim akcijama, vlastitih robnih marki i bio proizvoda na policama austrijskih lanaca prehrambenim proizvodima nastavio je rasti i tijekom protekle godine. Tako je čak 1/4 svježih namirnica poput voća, povrća, mlijeka, mesa i jaja nuđena potrošačima po akcijskim cijenama, dok je više od polovine (51 posto) svježih proizvoda vlastita robna marka Bille i Spara. Oko 12 posto proizvoda bilo je bio porijekla i taj je trend u stalnom porastu. Prosječno austrijsko kućanstvo izdvaja mjesečno 140 eura za meso, mlijeko, maslac, sir, povrće, voće i jaja, a u nabavu namirnica odlazi se 130 puta godišnje. Gotovo svako domaćinstvo rado kupuje proizvode bio porijekla, a najveći udio otpada na jaja (18,5 posto), mlijeko (17,3 posto), povrće (13,4 posto), voćni jogurt (11,4 posto) i voće (10,7 posto). Udio bio mesa i peradi u potrošnji iznosi svega 4,1 posto što se pripisuje enormnim razlikama u cijenama između bio i standardnih mesnih proizvoda.



Priopćenja