- Objavljeno: 22.10.2024.
Turski „Cengiz" uskoro završava radove na dva željeznička vijadukta
Početkom studenoga 2024. za promet se otvaraju dva nova željeznička vijadukta na dionici pruge Križevci - Koprivnica. Radi se o projektu turske kompanije „Cengiz“ koja je radove na dionici Križevci - dravski most započela u siječnju 2021.
To su vijadukti Carevdar dužine 632 metra i Komari od 349 metara. Uz novi željeznički dravski most koji je dug oko 340 metara, to su najzahtjevniji građevinski objekti u sklopu gradnje drugoga kolosijeka i rekonstrukcije postojećeg na pruzi Dugo Selo - Križevci - Koprivnica - mađarska granica.
Čelični most preko Drave već je u cijelosti izgrađen, a trenutačno se finiširaju popratni radovi kako bi najkasnije do kraja godine mogao biti pušten u promet.
Nakon što se obave radovi na novom kolosijeku na jednoj od dionica između Križevaca i Koprivnice, koji će trajati od 26. listopada do 6. studenoga 2024., vlakovi će konačno početi prometovati vijaduktima Carevdar i Komari. To je, u svakom slučaju, dan za povijest.
Kompletni radovi na pruzi između Dugog Sela i dravskog mosta na granici s Mađarskom, prema najavama iz mjerodavnog ministarstva, trebali bi biti dovršeni najkasnije do kraja 2025. godine.
Vlakovi će nakon toga novom dvokolosiječnom dionicom pruge moći voziti i 160 kilometara na sat, a Koprivnica i Križevci će figurativno postati zagrebačka predgrađa. U teretnom prometu prugom će moći prometovati interoperabilni vlakovi dužine 750 metara.
Pisane vijesti
To su vijadukti Carevdar dužine 632 metra i Komari od 349 metara. Uz novi željeznički dravski most koji je dug oko 340 metara, to su najzahtjevniji građevinski objekti u sklopu gradnje drugoga kolosijeka i rekonstrukcije postojećeg na pruzi Dugo Selo - Križevci - Koprivnica - mađarska granica.
Čelični most preko Drave već je u cijelosti izgrađen, a trenutačno se finiširaju popratni radovi kako bi najkasnije do kraja godine mogao biti pušten u promet.
Nakon što se obave radovi na novom kolosijeku na jednoj od dionica između Križevaca i Koprivnice, koji će trajati od 26. listopada do 6. studenoga 2024., vlakovi će konačno početi prometovati vijaduktima Carevdar i Komari. To je, u svakom slučaju, dan za povijest.
Kompletni radovi na pruzi između Dugog Sela i dravskog mosta na granici s Mađarskom, prema najavama iz mjerodavnog ministarstva, trebali bi biti dovršeni najkasnije do kraja 2025. godine.
Vlakovi će nakon toga novom dvokolosiječnom dionicom pruge moći voziti i 160 kilometara na sat, a Koprivnica i Križevci će figurativno postati zagrebačka predgrađa. U teretnom prometu prugom će moći prometovati interoperabilni vlakovi dužine 750 metara.