Podravka za strateški preokret Žita

Hrvatska Podravka uspješno je izvela strateški zaokret u Žitu, važan za povećanje učinkovitosti i konkurentnosti u segmentu proizvodnje pekarskih proizvoda. Cjelokupan projekt strateškog zaokreta usmjeren je prema pekarstvu, na kojem Žito postavlja čvršće temelje za jačanje tržišne pozicije na slovenskom tržištu i širenje dostupnosti Žitovih pekarskih proizvoda na hrvatskome tržištu. Zaokret je ostvaren kroz ukupno pet stupova unaprjeđenja poslovanja, a to su rast učinkovitosti proizvodnje i tehnološka modernizacija, aktivno upravljanje portfeljem, pojednostavljenje organizacijske strukture Žito grupe, restrukturiranje organizacije i maloprodaje te standardizacija procesa.
Tijekom investicijskog ciklusa u projekt koji je u Žitu započeo lani u siječnju uloženo je 8,2 milijuna eura, a do kraja godine u njega će biti uloženo dodatnih osam milijuna eura. Ukupna vrijednost investicije iznosit će 16,2 milijuna eura, a financirana je sredstvima dobivenim prodajom nekretnina. Od ulaganja ističu novu proizvodnu liniju za kruh na Viču, automatizaciju linija u Mariboru te proširenje skladišnih kapaciteta za smrznute proizvode u Mariboru. U sklopu restrukturiranja izvršeno je razdvajanje prodajne i proizvodne funkcije, tako da je Podravka Ljubljana preuzela sva distribucijska mjesta na slovenskom tržištu za cjelokupni proizvodni portfelj prehrambenog segmenta, uključujući i pekarski portfelj.
„Osim strukture portfelja, tehnološke modernizacije i povećanja učinkovitosti, uskladili smo način rada i upravljanja procesima s procesima grupe Podravka. Danas Žito posluje kao sastavni dio Podravkinog segmenta Prehrana. Time smo postavili odličnu podlogu za daljnji rast pekarske industrije i prisutnost naših pekarskih proizvoda kako na slovenskom tako i na hrvatskom tržištu“, izjavila je predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić.

Pisane vijesti