Uber cilja širenje na brzorastućim zapadnoafričkim tržištima

Nakon značajnog uspjeha zabilježenog na južnoafričkom tržištu, Uber pregovara s lokalnim regulatorima o svojim planovima za daljnje širenje na afričkom kontinentu. U velikom dijelu subsaharske Afrike tek mali dio ljudi posjeduje vlastita vozila, a kako broj stanovnika ubrzano raste bez odgovarajućih sustava javnog prijevoza, tvrtka je prepoznala regiju kao mjesto za potencijalno širenje poslovanja. Primjerice, Obala Bjelokosti i Senegal zemlje su s jednom od najbrže rastućih populacija na svijetu, a Nigerija je ujedno i jedna od najgušće naseljenih na afričkom kontinentu. Brojne tvrtke za prijevoz motociklima u posljednjih nekoliko mjeseci također su prepoznale Zapadnu Afriku kao ciljano područje širenja. Ujedinjeni narodi (UN) predviđaju da će se stanovništvo Nigerije do 2050. godine udvostručiti na 400 milijuna, što bi zemlju učinilo trećom najmnogoljudnijom na svijetu, nakon Kine i Indije. No, istovremeno, Uber se suočava i s jakom konkurencijom iz estonske tvrtke Bolt koja od početka 2019. godine u Južnoj Africi posluje pod imenom Taxify, a pruža usluge po istom modelu.

 



Priopćenja