Pariz postaje svjetska prijestolnica luksuza

Pariz je prošle godine zabilježio novi rekord po broju turista. Najbogatiji strani turisti posjećuju Pariz više nego druge gradove u Europi. Pariz postaje svjetska prijestolnica luksuza. Francuska je i dalje zemlja u kojoj je potrošnja stranih posjetitelja najviša u Europi, zahvaljujući privlačnosti njezinog glavnog grada za kupovanje (šoping) luksuznih brandova, objavio je Global Blueu, svjetski lider u bezporeznoj kupovini za turiste.

Zadovoljstvo iskustvom kupovine u Francuskoj potiče najbogatije turiste u svijetu na dolazak u sve većem broju te je prosječna košarica u toj zemlji prošle godine dostigla 2.148 eura po osobi, što je više nego u Velikoj Britaniji (2.133 eura) i Italiji (1.904 eura). Svaki elitni putnik u Francuskoj prošle godine potrošio je u prosjeku 25.000 eura za kožne proizvode, nakit ili odjeću. Većina njih dolazi iz arapskih zemalja Perzijskog zaljeva, Kine i Sjedinjenih Država.

Pariz ostaje grad svjetlosti sa svojim modnim revijama i vodećim svjetskim brandovima za luksuz i nakit, rekao je Yan Mortreux, izvršni direktor Global Blue France. Brandovi svojim klijentima nude poseban doživljaj (VIP usluga, vratar). Njihovi prodavači nisu samo obučeni za prodaju torbice, nego da ispričaju priču o francuskom umijeću izrade kožnatih proizvoda.

Usprkos demonstracijama žutih prsluka Pariz bilježi sve više posjetitelja te bi 2018. godina, prema mišljenju Ureda za turizam i kongrese, mogla biti nova rekordna godina s 24 milijuna dolazaka u hotele u široj okolici Pariza. Ako su Francuzi manje dolazili u Pariz (-2%), dolasci stranih posjetitelja skočili su u razdoblju od siječnja do listopada za 10,9 posto. U prosincu, koji čini 8 posto godišnje posjećenosti, stopa popunjenosti hotela u širem Parizu pala je za 3,7 bodova na 71,5 posto. No, zbog povećanja tarifa od 4,4 posto promet je porastao za 0,8 posto.



Priopćenja