Uspješno predstavljanje Hrvatske u Utrechtu

Na jednom od najvažnijih turističkih sajmova za široku publiku u Nizozemskoj „Vakantiebeurs 2019“, koji se održava od 9. do 13. siječnja u Utrechtu, predstavlja se i Hrvatska sa svojom turističkom ponudom. Nastupom u Utrechtu kreće sezona intenzivne sajamske promocije hrvatskog turizma u ovoj godini.

Riječ je o sajmu na kojemu se Hrvatska već tradicionalno predstavlja nizozemskoj i široj međunarodnoj javnosti, a kao i svake godine dosad, predstavljanje hrvatske turističke ponude organizirao je ured Hrvatske turističke zajednice u Amsterdamu. Kako su Nizozemci među najbrojnijim stranim turistima u Hrvatskoj, predstavljanje hrvatske turističke ponude na toj sajamskoj manifestaciji od iznimne je važnosti za hrvatski turizam.

Sajam „Vakantiebeurs 2019“ okupio je više od 1.000 izlagača te oko 110.000 posjetitelja. Već prvog dana njegova održavanja iskazano je veliko zanimanje Nizozemaca za hrvatske destinacije, posebice za hrvatski kamping segment te je za pretpostaviti kako će i u ovoj godini nizozemsko tržište imati velik i važan udio u ukupnim turističkim rezultatima Hrvatske.

Uz Hrvatsku turističku zajednicu, svoju ponudu na sajmu Utrechtu predstavlja i 14 suizlagača: Turističke zajednice Šibensko-kninske i Zadarske županije, turistička zajednica otoka Krka, NP Plitvička jezera, Maistra, KUH, Jadranka kampovi, Camping – the best of Dalmatia, Cresanka, Solaris, Valalta, Hadria, Aminess Hotels & Campsites (Laguna Novigrad) te Plitvice Holiday Resort (Rotokor).

Gospodarska savjetnica u Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Kraljevini Nizozemskoj Ana Pilipović prisustvovala je svečanom otvaranju sajma i tom prigodom posjetila hrvatski štand te razgovarala s direktorom HTZ-ovog ureda u Amsterdamu Ivanom Novakom.



Priopćenja