Širenje kineskih aplikacija za mobilno plaćanje diljem svijeta

Kineske aplikacije za mobilno plaćanje šire svoj utjecaj na globalnom tržištu. Internetski giganti poput Alibabe (vodeća u svijetu platforma za mobilno plaćanje) i Tencenta aktivno traže načine za promociju svojih alata za e-plaćanje i izvan granica Kine.

Tencentov  Wechat Pay koristi se u 20 država i regija svijeta, uključujući Japan i Republiku Koreju, dok Alipay nudi opcije plaćanja za kupovinu, prijevoz i razgledavanje znamenitosti u 38 država i regija. Wechat može obraditi transakcije u 13 valuta, dok Alipay podržava plaćanje u 27 valuta.

Klijenti u 24 države mogu dobiti povrat poreza putem Alipayja, a aplikacija je dostupna u više od 60 zračnih luka izvan Kine i nudi razne usluge. Osim promoviranja aplikacije izvan Kine, Alibabin Ant Financial stupio je 2015. u partnerstvo s indijskim PayTM-om kako bi PayTM-u omogućio izradu lokalne platforme za mobilno plaćanje i kontrolu rizika. Rast sektora mobilnog plaćanja u Kini pokreću poboljšana internetska infrastruktura, inovacija i dobar regulatorni režim.

Nakon uspjeha u online kupnji, mobilno plaćanje proširilo se i na trgovine i restorane te se sada koristi za plaćanje gotovo svih usluga. Nekoliko vodećih kineskih mobilnih aplikacija naglo je krenulo u preuzimanje globalnog tržišta te steklo preko milijarde korisnika u inozemstvu.



Priopćenja