Vrijednost kineskih brandova ojačala u posljednjih deset godina

Kombinirana vrijednost brandova kineskih tvrtki tijekom ove godine porast će na 911,5 milijardi USD, što je gotovo devet puta više u odnosu na onu otprije 10 godina, navodi se u godišnjem izvješću konzultantske tvrtke Brand Finance.  

Kineski udio globalne vrijednosti brandova porastao je ove godine na 15 posto u odnosu na zabilježenih 3 posto iz 2008. godine te Kinu svrstao na visoko drugo mjesto odmah iza SAD-a. Među najboljih 100 nalaze se 22 kineska branda s bankom ICBC (Industrial and Commercial Bank of China), koja je prošle godine zasjela na 10. mjesto te ljestvice.

Predviđa se i snažan rast digitalnog sektora tijekom 2018. godine, uz isticanje mogućeg snažnog rasta vrijednosti branda potaknutim kineskim tech brandovima poput Alibabe, Tencenta, WeChata, Baidua, JD.vom i NetEasea, koji će na godišnjoj razini prosječno bilježiti porast od 67 posto. Rast kineskih brandova širi se i izvan tech sektora jer Kina nastoji smanjiti razlike u odnosu na SAD u impresivnim razmjerima, stoji u godišnjem izvješću Brand Financea.



Priopćenja