Slovenci prodaju 'pametna' vrata One Touch Saudijcima i Kinezima

Prestižna nagrada German Design Award za "pametna" vrata One Touch otvorila je slovenskoj obiteljskoj tvrtki Pirnar ulaz na tržišta Saudijske Arabije i Kine.

Pirnar je udvostručio prihode u posljednje četiri godine, a ove godine ostvaruje dodatnih 15 posto rasta prodaje, pišu Finance, dodajući da postoje dobri izgledi za rast i u sljedećim godinama. Glavno tržište za njihova aluminijska vrata je Njemačka, gdje su ove godine dobili nagradu za dizajn koja im sada znatno pomaže u osvajanju novih tržišta, čime je potvrđeno da Pirnar stvara trendove u proizvodnji ulaznih vrata. 

U Saudijskoj Arabiji Pirnar je dobio priliku za ulazak na tržište kada ih je pozvao princ Abdulaziz Bin Turki Bin Talal Al-Saud da osobno predstave svoju tvrtku i proizvode.

Kompanija je izrazito izvozno orijentirana jer ostvaruje 90 posto prihoda na inozemnim tržištima.

Na prvom mjestu je ipak Njemačka, gdje se prodaje 55 posto svih vrata, dok su im druga velika tržišta Austrija, Švicarska, Italija, Luksemburg, Francuska i Velika Britanija.  U Europi imaju oko 200 stalnih kupaca, dio vrata prodaje se pod vlastitim brendom Pirnar i taj dio žele još više ojačati, dok dio vrata prodaju pod drugim robnim markama. Žele se širiti na više tržišta, pa su također u potrazi za novim mogućnostima izvan Europe.

(Poslovnik dnevnik)



Priopćenja