Alipay i Wechat pokreću bezgotovinske kampanje

S QR kodom koji je postao popularna opcija za plaćanje, Alipay i Wechat Pay, dva glavna alata za mobilno plaćanje trećih strana u Kini, će u kolovozu pokrenuti kampanje kako bi uveli više kupaca i trgovaca u bezgotovinski svijet.

Kampanja "Bezgotovinski dan" koju je pokrenuo Wechat Pay je počela 8. kolovoza i trajati će do kraja mjeseca. Korisnici mogu dijeliti svoje nagrade s prijateljima putem aplikacije, pomažući trgovcima da privuku još kupaca. Glavni konkurent Wechat Paya, Alipay, također je od 1. do 8. kolovoza proveo svoju promociju Tjedan bezgotovinskog grada. Alipay je omogućio svojim korisnicima dobivanje nagrada na njihovim Alipay računima plaćanjem u fizičkim trgovinama.

U priopćenju je objavljeno kako se 10 milijuna trgovaca pridružilo promociji. Sudeći prema brojkama koje je objavio Informacijski centar Internet mreže Kine, postoji više od 500 milijuna korisnika mobilnog plaćanja u Kini, a približno 400 milijuna korisnika plaća svojim pametnim telefonima dok kupuju u fizičkim dućanima.

Ta dva diva za uslugu e-novčanika dominiraju kineskim domaćim tržištem mobilnog plaćanja. Od kraja 2016., udio Alipaya na tržištu je bio 54 posto, a Wechat Paya 37 posto, rekli su iz tvrtke za tržišno savjetovanje Analysys International sa sjedištem u Pekingu.

Od lipnja, udio kineskih korisnika interneta u dobi od 40 godina ili više je porastao za 1,7 posto uspoređujući s 2016. Tijekom Alipayvog Tjedna bezgotovinskog grada, sudjelovanje korisnika u dobi višoj od 50 godina se povećao deset puta uspoređujući s istim razdobljem prošle godine.



Priopćenja