Nakon Bliskog istoka sokovi Stanić Beverages osvajaju azijsko tržište

Brand Juicy jedini je hrvatski proizvod prezentiran na najvećem azijskom sajmu specijaliziranom za hranu i piće “SIAL Kina„ u Šangaju. Kineski SIAL četvrti je po veličini sajam ovakve vrste u svijetu, okuplja izlagače iz čak 70 država svijeta, ali i stotine tisuća potencijalnih kupaca, distributera i poslovnih partnera iz prehrambene industrije.

Nakon iznimno uspješnog otvaranja MENA regije (Middle East i North Africa), s naglaskom na Dubai, Društvo Stanić Beverages nastavlja sa snažnim razvojem izvozne strategije i planira otvoriti tržište Azije. Na sajmu u Šangaju ostvarili smo brojne kontakte s potencijalnim dobavljačima i započeli proces selekcije odgovarajućeg distributera za najlukrativnije regije u Kini, a to su Šangaj, Peking i Nanjing, koje zajedno čine 47 % svih potrošača soka u Kini, istaknuo je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić Beverages, drugog najvećeg hrvatskog proizvođača pića.

Nakon prve odrađene faze ulaska branda Juicy u HoReCa kanal (U.A.E.) i uspješnog predstavljanja na Gulfood sajmu u Dubaiju, početkom travnja ove godine brand Juicy uvršten je i u jedan od najvećih maloprodajnih lanaca u Dubaiju Union Coop.

U Kataru su Juicy sokovi od nedavno prisutni na policama poznatog trgovačkog lanca Spinneys, prve isporuke soka stigle su i u Oman, a u Saudijskoj Arabiji očekuju se uskoro, čim završi proces registracije, koji je za zemlje Bliskog istoka dugotrajan i iscrpan.

Sa svojim asortimanom prirodnih sokova Juicy, društvo Stanić Beverages prisutno je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata od 2015. godine u HoReCa kanalu.

(Lider)



Priopćenja