Hrvatski proizvodi izvrsno prihvaćeni na azijskom tržištu

PIK Vrbovec i Belje proteklu su godinu završili predstavljanjem svojih mesnih prerađevina na sajmu Hong Kong Food Festival 2016., koji je održan od 24. do 28. prosinca. PIK Vrbovec, u kategoriji mesnih prerađevina, posjetiteljima je po prvi puta u Hong Kongu predstavio svoje tradicionalne proizvode u obliku narezaka i to: PIK Kulen, Rustiku, Rustiku s orasima, Rustiku s tartufima i Panona salamu, dok je Belje predstavilo Kulenovu seku i Baranjski kulen s oznakom zaštite geografskog podrijetla. PIK Vrbovec svoje proizvode izvozi na tržišta CEFTA-e te u preko 15 zemalja EU, kao što su Italija, Rumunjska, Švedska, Mađarska, Njemačka, Austrija i dr. te je udio prodaje cjelokupnog asortimana na stranim tržištima u 2016. godini iznosio 19 posto.

14. Hong Kong Food Festival u trajanju od pet dana okupio je renomirane proizvođače iz cijelog svijeta, a posjetilo ga je preko 1,25 milijuna posjetitelja. Na ovom tradicionalnom sajmu, hrvatski proizvođači predstavili su po prvi put svoje autohtone proizvode azijskom tržištu, budući da je Hong Kong ujedno i polazna točka za tržišta Kine i Pacifika.

(Poslovni dnevnik)



Priopćenja