Podravka: Žito najveći generator rasta prodaje

Grupa Podravka je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 142,2 milijuna kuna, što je rast od 8,6 posto u odnosu na isto razdoblje lani, izvijestili su u utorak iz koprivničke prehrambene tvrtke. Prihodi od prodaje Grupe porasli su za 23 posto i iznosili su 3,03 milijarde kuna.

Strateško poslovno područje Prehrana ostvarilo je prihode od prodaje u iznosu od 2,46 milijardi kuna, što je porast od 30 posto. Rast se, kako se navodi, velikim dijelom pripisuje konsolidaciji Grupe Žito. Prihodi od prodaje vlastitih marki proizvoda unutar Strateškog poslovnog područja Prehrana porasli su za 25 posto.

Prihodi od prodaje drugog Strateškog poslovnog područja Farmaceutika iznosili su 565,6 milijun kuna te su u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, usprkos negativnom utjecaju tečajnih razlika, ostvarili rast. Bez utjecaja tečajnih razlika, segment Farmaceutike bi ostvario rast prihoda od 3,5 posto. Vlastite marke proizvoda u okviru toga strateškog poslovnog područja ostvarile su rast prihoda od 5,2 posto, ponajviše uslijed širenja poslovne suradnje na tržištu Rusije.



Priopćenja