Započela je najveća promocija Hrvatske u svijetu

Prvi i jedini hrvatski gastronomski putopis na engleskom jeziku, Croatia’s Finest, od subote, 1. listopada, započeo je s prikazivanjem na National Geographic Channel-u za azijsko tržište (Kina, Japan, Indija, Malezija, Saudijska Arabija, Južna Koreja, Bahrain, Ujedinjeni Arapski Emirati pa čak i dio Afrike).

Kroz sljedeće tri godine, s repriznim emitiranjima, više od pola milijarde ljudi moći će upoznati Hrvatsku, njezinu bogatu kulturnu baštinu, prirodne ljepote i vrhunsku gastronomsku ponudu što će biti najveća promocija Hrvatske i hrvatskih proizvoda u svijetu do sada. Putopis se trenutno emitira 20 puta tjedno (svaki tjedan po dvije polusatne epizode s više repriznih emitiranja). Ovaj gastronomski putopis uključuje dvadeset epizoda visoke profesionalne produkcije čiji je cilj prikazati zanimljive lokacije i proizvode, a sve u svrhu privlačenja turista i promocije Lijepe naše u svijetu.

Projekt je ujedno podržan i od strane Predsjednice Republike Hrvatske, gospođe Kolinde Grabar- Kitarović. Producent i autor putopisa je Alen Nemet, režiju potpisuje Deni Husta, dok je tehnički producent Edvard Hudi.

Trenutno se pregovara i s drugim svjetskim TV kućama pod vodstvom distribucijske kuće OPTIMUM TELEVISION iz Londona na europskom tržištu (Njemačka, Nizozemska, Španjolska, Italija, Poljska, Danska i Švedska) kao i drugim zemljama svijeta među kojima su Kanada, SAD, Brazil i Australija. Dakle, radi se o višemilijunskom gledateljstvu (za sada gotovo pola milijarde).

Osim National Geographic Channel-a za azijsko tržište, Croatia’s Finest se emitira čak i u Velikoj Britaniji i to na kanalu Holiday & Cruise TV- Sky Channel 256 a uskoro kreće emitiranje i u Rusiji.

(Hina)



Priopćenja