Na krilima rekordne dobiti do titule svjetskog igrača

Podravka je po ostvarenom prihodu do 2007. godine držala lidersku poziciju među konkurencijom u prehrambenom sektoru. Godine koje su uslijedile prošle su bez većih inicijativa, sve do 2015. kada su se projekti počeli nizati kao na tvorničkoj traci.

Pokrenuta je gradnja dviju tvornica Belupa ukupne vrijednosti 51 milijun eura, što je bila najveća greenfield investicija u državi, u portfelj je stavljena slovenska prehrambena tvrtka Žito, uspješno je provedena dokapitalizacija kompanije uključivanjem i radničkog dioničarstva te završen višegodišnji projekt organizacijsko-kadrovskog restrukturiranja.

Predsjednik Uprave Zvonimir Mršić tvrdi da Podravka neće biti samo najbolja kompanija u Hrvatskoj, već će uskoro izrasti u snažnog internacionalnog igrača koji će poslovati globalno, a zadržat će sjedište u Hrvatskoj. Ne žele, kaže, nositi oznaku regionalno najveće kompanije, ambicije koprivničkog prehrambenog diva streme visoko, a voljni su, ističe Mršić, i za suradnju s ostalim ovdašnjim kompanijama iz prehrambenog resora kako bi zajedno osvajali i jačali pozicije na novim tržištima. Već danas su, podsjeća, prisutni na više tržišta od svih domaćih kompanija, poznaju ta tržišta i na njima imaju izgrađenu infrastrukturu.

Fokus su usmjerili na svjetske regije, za svaku su razvili specifičnu strategiju i proizvode. Uz Adria regiju, Australiju i Ameriku okreću se više nekim područjima Azije i Afrike zbog čega su lani otvorili i tri nova hub-a, Peking, Dubai i Tanzaniju.

Kada je riječ o tržištima Podravke, sve četiri regije ostvarile su povećanje prihoda od prodaje. Najveći rast zabilježila je regija Rusije, ZND-a i Baltika, i to 68,2 posto, uz podjednak doprinos prehrane i farmaceutike.

(Poslovni dnevnik)



Priopćenja