Dokazali su da se u krizi može uzletjeti, slijedi nova ekspanzija

Samo u Europi godišnja prodaja namještaja dosegnula je 100 milijardi eura i neupitno je da proizvođači “ratuju” kako bi svojim brendovima osigurali što isplativiji plasman. Da i Hrvatska u toj utakmici ima dobru postavu dokazuje i Prima grupa u čijem je sastavu čak 8 tvornica koje proizvode namještaj za dvije vlastite maloprodajne mreže, u Hrvatskoj i Makedoniji, ali i maloprodajne lance u Europi. O snazi brenda dovoljno govori podatak da u inozemstvo odlazi 30 posto proizvodnje, ali i činjenica da su u krizi, uspjeli ne samo preživjeti, već i ostvariti dvoznamenkast rast. “Iako je bilo izuzetno turbulentno za cjelokupno hrvatsko gospodarstvo, Prima grupa je uspijevala ostvarivati odlične rezultate i na domaćem i na izvoznim tržištima. Vjerujemo da tajna leži u strateškom poslovnom modelu koji nas diferencira u odnosu na konkurente. Prima grupa je potpuno vertikalno integriran sustav što je u segmentu namještaja rijetkost i u svjetskim razmjerima. U svojim rukama držimo cijeli proces, od ideje i dizajna, preko proizvodnje do isporuke i montaže”, otkrivaju u kompaniji koja sama proizvodi više od 90 posto proizvoda koje nudi u svojim salonima. Ne libe se priznati da takav poslovni model sa sobom nosi i brojne opasnosti, no uvjeravaju da im je, s druge strane, pružio mogućnost brže reakcije i bolje kontrole. “A to se pokazalo ključnim za uspjeh”, tvrde.

(Poslovni dnevnik)



Priopćenja