Pad prodaje žestokih alkoholnih pića

Prema izvješću iz Hannovera, Nijemci žive sve zdravijim životom. Bave se više sportom, kupuju bio proizvode, paze na prehranu i piju manje žestokih pića. Što je dobro za zdravlje predstavlja problem industriji žestokih alkoholnih pića. Čista proizvodnja oštrih alkoholnih pića stagnira već godinama. Podaci Saveznog udruženja proizvođača i uvoznika alkohola kažu za 2014., da je proizvedeno 506 miliona boca žestokih pića, 15 milijuna manje nego prethodne godine. Jägermeister i slični proizvođači moraju razvijati nove strategije te se više koncentriraju na svježe voćne sokove i bezalkoholna pića. Npr. Berentzen je sa svojim Citrocasa svježim sokom, u 2015., imao 17 miliona eura prometa. Istraživanja pokazuju da je konzumacija oštrog alkohola prisutnija u starijoj generaciji, te u ruralnim krajevima.



Priopćenja