Održan „Australski tjedan“ u Kini

Na nedavno održanom „Australskom tjednu“ u Kini, dvije zemlje potpisale su nadopunu Memoranduma o razumijevanju o suradnji u turizmu, a cilj izmjena odnosi se na pojednostavljenje procesa izdavanja viza i poticanje pojedinačnih turističkih dolazaka. Također, 2017. godinu proglasili su australsko-kineskom godinom turizma.

Važnost ovog dogovora proizlazi iz činjenice da je turizam jedna od dvije uslužne djelatnosti u Australiji s najvećim izvoznim prihodima (turizam doprinosi 4.4 posto ukupnom australskom izvozu, odmah iza obrazovanja koje čini 5.2 posto izvoza) te donošenje novih mjera i modaliteta suradnje Australije i Kine ima za cilj zadržavanje rasta i otvaranje novih radnih mjesta.

Kina je tržište s kojeg Australija ostvaruje najviše prihoda u turizmu. U 2015. kineski turisti potrošili su u Australiji 8.3 milijarde AUD (porast od 45 posto u odnosu na godinu ranije), a do 2020. procjenjuje se da će brojka prijeći 13 milijardi AUD. U 12 mjeseci, do veljače 2016., broj turista iz Kine iznosio je 1,073,800 (porast od 22.4 posto u odnosu na prethodnih 12 mjeseci) te se procjenjuje da će uskoro broj kineskih turista preteći broj novozelandskih, koji su sada najbrojniji (oko 1.3 milijuna). Po strukturi gospodarstva, trenutno je u Australiji oko milijun radnih mjesta vezano uz turističku industriju.



Priopćenja