M SAN najavio širenje novim proizvodima na europska tržišta

Najveći hrvatski proizvođač računala investirao je 4,48 milijuna kuna u tvornicu LED televizora kod Zagreba, a u travnju na tržište izbacuje prvi hrvatski smart TV koji će se temeljiti na Androidu.

Marijan Janko, voditelj odjela kvalitete M SAN Grupe, kaže da im je cilj širiti se sa novim proizvodima na europska tržišta. U MSAN-u navode da su u posljednjih 12 godina na Vivaxu uprihodili više od 251 milijun eura.

Tvrtka Vivax proizvode izvozi na tržišta regije, zapadne Europe, Afrike te Južne Amerike. Osim širenja na nova tržišta tvrtka nastavlja i sa širenjem ponude Vivaxa u sve segmente potrošačke elektronike, od malih kućanskih aparata, klima uređaja, televizora i audio tehnike, sve do tableta i pametnih telefona.

Vladimir Brkljača, voditelj Vivax odjela M SAN Grupe, kaže kako je hrvatski brend prepoznatljiv u regiji a cilj je postići isto na ostalim tržištima EU-a.

(Poslovni dnevnik)



Priopćenja