Promocija Hrvatske na turističkom sajmu f.re.e u Münchenu

U Münchenu je od 10. do 14. veljače 2016. godine održan sajam putovanja i slobodnog vremena „f.re.e“. Turistički sajam „f.re.e“ (ili bivši CBR) najveći je i najposjećeniji turistički sajam u Bavarskoj i jedan je od najznačajnijih sajmova putovanja i aktivnog odmora u Njemačkoj i Europi. Sajam se od 1970. godine redovito održava u veljači u Münchenu na izložbenom prostoru od 70.000 m², a ove godine posjetilo ga je rekordnih 122.000 posjetitelja, uz preko 1.200 izlagača iz 60 zemalja.

Hrvatska je već tri puta bila zemlja partner sajma f.re.e., zadnji put 2014. godine, a zemlja partner ovogodišnjeg sajma bili su Sejšeli. Nositelj prezentacije hrvatske turističke ponude je Hrvatska turistička zajednica koja se predstavila na atraktivnom izložbenom prostoru veličine 180 m2.  Uz HTZ na štandu su izlagali: Camping Village Šimuni, Camping the Best of Dalmatia, Valalta, Turistička zajednica Grada Zagreba, Novasol, Jadrolinija, Plava Laguna, Cresanka, Ilirija, TZO Baška Voda, Makarska rivijera, NP Plitvice, Olivari, Hoteli Njivice, Laguna Novigrad i Turistička zajednica Županije Šibensko-kninske. Na zasebnom se štandu predstavila i Turistička zajednica Kvarnera, s ponudom cijele regije, a suizlagači na štandu bili su TZ Otoka Krka, TZG Crikvenice, Imperial Rab, Jadranka Kampovi te turistička agencija Katarina Line sa svojom specijalnom ponudom krstarenja.

Na hrvatskim info-pultovima posjetitelji su mogli dobiti informacije o brojnim hrvatskim turističkim destinacijama, kamping ponudi te nautičkoj ponudi. Osim široke publike štand HTZ-a posjetili su predstavnici turoperatora, agencija i medija. Nastupom na sajmu napravljena je odlična promocija Hrvatske i priprema za turističku sezonu 2016. Prema informaciji HTZ-a, posjetitelji su na sajmu ove godine napravili još više rezervacija nego prošle godine. Sljedeći turistički sajam f.re.e održat će se od 22. do 26. veljače 2017. godine.



Priopćenja