“BRANDING CONFERENCE 06“, 03. lipnja 2016., Sarajevo, BIH
Šesta Branding konferencija održat će se 3. lipnja u Sarajevu, a izbor programa i predavača svake godine kreira se na temelju istraživanja u koji je uključeno više od 200 eksperata iz područja tržišnih komunikacija iz cijele regije. Na osnovu tih rezultata biraju se teme i primjeri iz prakse koji su relevantni i primjenjivi za tržište.
Digitalno doba snažno je izmijenilo navike kupaca. Potrošači više ne žele biti bombardirani reklamama, već potenciraju zanimljiv sadržaj i interakciju sa svojim brandom. Stoga će biti veoma zanimljivo čuti predavanje profesorice s Columbia Business School Sanje Partalo koja će govoriti o tome kako izgraditi brand u digitalnom dobu.
O zahtjevnosti potrošača i izazovima u komunikaciji govorit će direktorica LUNA\TBWA i regionalna direktorica TBWA CEE Adriatic Špela Oblak, kao i direktorica odjela za direktni nastup na tržištu Hrvatskog Telecoma Sanja Milinović. Sudjeluju i direktorica Studio Marketinga Minka Gazibara, zatim direktor operacija McCann Adriatic Vlatko Dimovski, te direktor korporativnih komunikacija za jugoistočnu Europu tvrtke IKEA Igor Štefanec. Svoje iskustvo iznijet će i Milad Čerkić (Atlant BiH), Haris Memić (Simphony), Amina Karić (Authority Partners), Edin Mehić (Networks).
Više informacija: www.branding.ba