GFK lipanj

GFK: ZA NATO I DALJE 52 POSTO ISPITANIKA U HRVATSKOJ U Hrvatskoj i dalje 52 posto ispitanika podržava ulazak naše zemlje u NATO savez što pokazuje stabilizaciju raspoloženja gradana o tom pitanju, priopceno je danas iz GfK koji je proveo telefonsko istraživanje o clanstvu u NATO savezu, od 14. do 20. lipnja, na tisucu stanovnika.

GFK: ZA NATO I DALJE 52 POSTO ISPITANIKA U HRVATSKOJ U Hrvatskoj i dalje 52 posto ispitanika podržava ulazak naše zemlje u NATO savez što pokazuje stabilizaciju raspoloženja gradana o tom pitanju, priopceno je danas iz GfK koji je proveo telefonsko istraživanje o clanstvu u NATO savezu, od 14. do 20. lipnja, na tisucu stanovnika. U priopcenju stoji da je uz 52 posto gradana koji podržavaju ulazak u NATO, njih 23 posto protiv, a cetvrtina neopredijeljena medu kojima je nešto više žena, osoba izmedu 18 i 24 godine starosti ili su iz Dalmacije i Sjeverne Hrvatske. Na pitanje hoce li i koliko Hrvatska biti sigurnija i na medunarodnom planu snažna ako ude u savez s Njemackom, Francuskom, SAD-om, Velikom Britanijom i ostalim clanicama NATO-a, više od cetiri petine gradana je iskazalo uvjerenost da ce Hrvatska biti sigurnija i snažnija država nakon ulaska u NATO. Najveci broj ispitanika, njih 50 posto, je na pitanje o vremenu u kojem misle da ce Hrvatska postati clanicom NATO-a odgovorilo da ce Hrvatska uci u NATO u slijedecih 2 do 5 godina. Suprotno, samo tri posto ispitanika iskazuje da Hrvatska nece postati clanicom NATO saveza. Iz toga proizlazi da cak 91 posto populacije smatra da ce Hrvatska postati clanicom NATO saveza kroz neko vrijeme, navodi GfK u priopcenju. Na upit o mogucem vecem investiranju u Hrvatsku nakon ulaska zemlje u NATO savez, samo cetvrtina ispitanih smatra da Hrvatske nece imati koristi, dok preko 70 posto gradana smatra kako ce odredena korist postojati. GfK Grupa jedan je od vodecih medunarodnih instituta za istraživanje tržišta s više od 120 podružnica, u preko 90 zemalja. GfK Hrvatska radi od 1999., a istraživacku kucu cini 45 djelatnika s podrucja psihologije, sociologije, informatike i ekonomije i nacionalna mreža s više od 900 anketara. HINA

Priopćenja