U «Kaaiteatru» u Bruxellesu nastupila je skupina za srednjovjekovnu glazbu Dialogos iz Pariza

U «Kaaiteatru» u Bruxellesu nastupila je 16. studenog 2005. skupina za srednjovjekovnu glazbu Dialogos iz Pariza, pod ravnanjem Katarine Livljanic. Dialogos vec treci put u posljednje dvije godine nastupa u Bruxellesu

U «Kaaiteatru» u Bruxellesu nastupila je 16. studenog 2005. skupina za srednjovjekovnu glazbu Dialogos iz Pariza, pod ravnanjem Katarine Livljanic. Dialogos vec treci put u posljednje dvije godine nastupa u Bruxellesu (prethodni nastupi u sijecnju 2004. na otvaranju izložbe Tri jezika-tri pisma te u studenom 2004. u crkvi Minimes). Veleposlanici Ljerka Alajbeg i Branko Baricevic te diplomati hrvatskih diplomatskih misija u Bruxellesu takoder su nazocili koncertu. Ovaj put se u Bruxellesu Dialogos predstavio izvedbom «Tundalove vizije», nekom vrstom prethodnice Danteove Božanske komedije u kojoj se prikazuje duša viteza Tundalea na razmedi izmedu raja i pakla. Uz pjevanje pretežno hrvatskih tekstova (uz latinske), publika je tekst mogla pratiti na francuskom i nizozemskom jeziku na ekranu pozornice tog prestižnog briselskog kazališta. Publika je nastup Dialogosa pozdravila s oduševljenjem i traženjem dodatnog nastupa. Tekst Tundalove vizije koji je napisao irski redovnik Markus u 12. stoljecu preveden je na brojne jezike. Postoje tako i dva hrvatska prijevoda, od kojih je onaj iz zbirke Vartal , posvecene jednom benediktinskom samostanu na dalmatinskoj obali, poslužio kao osnova na kojoj je Katarina Livljanic s ansamblom Dialogos izgradila svoju glazbeno-scensku viziju. Scenski prikaz režirala je Sandra Hržic, uz umjetnicku asistenciju Yoshia Oide. Tondalova vizija u interpretaciji Dialogosa i Katarine Livljanic prihvatljiva je i publici našeg vremena, u cemu leži i kljuc komunikativnosti i uspješnosti projekata ansambla Dialogos. Ženski dio ansambla Dialogos nastupio je u sastavu: Katarina Livljanic, Siri Johansen, Christine Laveder, Aino Lund Lavoipierre, Lucia Nigohossian, Cornelia Schmid, Sandrah Silvio i Aurore Tillac.

Priopćenja