- Objavljeno: 12.06.2024.
Turska uvodi carinu od 40 posto na uvoz kineskih automobila
Borba protiv jeftinih kineskih automobila se nastavlja, a Turska je sada najavila carine od 40 posto na uvezena vozila iz te zemlje. Tarifa u Turskoj stupit će na snagu 7. srpnja 2024. Ovaj potez slijedi slične mjere u SAD-u, gdje je nedavno objavljeno da će se carina na kineska električna vozila povećati s 25 na 100 posto. Tursko ministarstvo trgovine tvrdi da ovaj potez pomaže zaštiti platne bilance zemlje, kao i lokalne industrije. Trgovinski deficit Turske prošle je godine iznosio 45,2 milijarde američkih dolara.
Nove carine idu korak dalje ciljajući na najjeftinije automobile koje Kina može ponuditi nametanjem minimalne carine od 7000 američkih dolara po vozilu. Primjerice, ako je izračunata carina od 40 posto manja od 7000 američkih dolara, primijenit će se minimalna carina od 7000 američkih dolara.
Dodatne tarife već su na snazi za električne automobile od 2023. i bile su usmjerene na podršku uvođenju modela Togg T10X krajem te godine. To je prvi turski električni automobil. Turski projekt električnih automobila bio je ključni dio kampanje predsjednika Recepa Tayyipa Erdoĝana uoči općih izbora 2023.godine.
Međutim, mreža se sada proširila na kineske hibridne automobile, kao i one s motorima s unutarnjim izgaranjem. Ovo je novi udarac Kini koja je pogođena carinama u nekoliko zemalja. Sve su te zemlje zabrinute da velika količina kineskih proizvoda po sniženim cijenama proizlazi iz viška kapaciteta i pretjeranih lokalnih subvencija, što šteti konkurenciji.
Pisane vijesti
Nove carine idu korak dalje ciljajući na najjeftinije automobile koje Kina može ponuditi nametanjem minimalne carine od 7000 američkih dolara po vozilu. Primjerice, ako je izračunata carina od 40 posto manja od 7000 američkih dolara, primijenit će se minimalna carina od 7000 američkih dolara.
Dodatne tarife već su na snazi za električne automobile od 2023. i bile su usmjerene na podršku uvođenju modela Togg T10X krajem te godine. To je prvi turski električni automobil. Turski projekt električnih automobila bio je ključni dio kampanje predsjednika Recepa Tayyipa Erdoĝana uoči općih izbora 2023.godine.
Međutim, mreža se sada proširila na kineske hibridne automobile, kao i one s motorima s unutarnjim izgaranjem. Ovo je novi udarac Kini koja je pogođena carinama u nekoliko zemalja. Sve su te zemlje zabrinute da velika količina kineskih proizvoda po sniženim cijenama proizlazi iz viška kapaciteta i pretjeranih lokalnih subvencija, što šteti konkurenciji.