Dionica koja prolazi kroz oba entiteta u BiH bit će gotova krajem 2025.

U dijelu Koridora Vc kroz Republiku Srpsku, oko dobojske obilaznice trenutno se izvode najzahtjevniji radovi koji se odvijaju u skladu s predviđenom dinamikom, a iz tvrtke Integral inženjering tvrde da bi dionica trebala biti završena do kraja 2025.
 
Gotovo cijela dionica usječena je u okolna brda, a polovica ukupne trase je na mostovima, vijaduktima i u tunelima. Dužine je 5,6 kilometara, od Rudanke do izlaza iz tunela Putnikovo brdo 2 i uključuje most preko rijeke Bosne, dug 328 metara, dva tunela s dvije cijevi ukupne dužine oko 2 kilometra i vijadukt dužine 250 metara. O složenosti ove dionice najbolje govori podatak da kompletan projekt zahtjeva iskopavanje oko 1,5 milijuna kubika zemlje, ugradnju oko 400.000 kubika nasipa i ugrađivanje oko 150.000 kubika betona. Tunel je dio projekta koji će zadnji biti završen, a posljednjih 350 metara Integral će kopati u Federaciji BiH, u skladu s dogovorom dva entiteta.
 
Projekt je financiran kreditnim sredstvima Europske banke za obnovu i razvoj, s kojom je potpisan sporazum vrijedan 150 milijuna eura, a Europska unija je putem Investicijskog fonda za zapadni Balkan (WBIF) osigurala grant od 38,5 milijuna eura.

Pisane vijesti