- Objavljeno: 07.12.2022.
Božićni brunch Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Ljubljani
Hrvatska turistička zajednica u Ljubljani je 6. prosinca ove godine organizirala tradicionalni božićni brunch za predstavnike slovenskih medija, touroperatera i drugih partnera na slovenskom tržištu. Direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Ljubljani, Bruno Bonifačić je istaknuo da je Slovenija kao drugo najvažnije emitivno tržište za Hrvatsku iznimno važna, posebno u svjetlu nove Nacionalne razvojne strategije održivog turizma do 2030. i novog Strateškog marketinškog i operativnog plana do 2026., u skladu s kojima se Hrvatska želi pozicionirati kao održiva cjelogodišnja destinacija s visokom dodanom vrijednosti, koja pritom nudi široku paletu autentičnih i kvalitetnih turističkih doživljaja.
U Hrvatskoj je ove godine do sada zabilježeno 18,6 milijuna dolazaka turista i 104 milijuna noćenja. To predstavlja 91 posto udjela u dolascima u odnosu na rekordnu 2019. te 96 posto udjela u noćenjima u odnosu na 2019. Udio slovenskih gostiju u ukupnom hrvatskom turističkom prometu iznosi 10 posto. Slovenski gosti ostvarili su 1,5 milijuna dolazaka i deset milijuna noćenja.
Na susretu je predstavljen i prekogranični turistički proizvod EXPLORE THE NATURE koji povezuje slovenski Zeleni Kras i hrvatski Gorski kotar. Projekt se temelji na autentičnom kontaktu turista s netaknutim prirodnim biserima s obje strane granice.
Susret s novinarima i ostalim partnerima bio je prilika i za degustaciju i prezentaciju pjenušaca i ostalih vina obitelji Korak iz Plešivice kraj Zagreba, a u duhu Božića, novinari i partneri na kraju su dobili darove koji su stigli s otoka Krapnja - jedinog jadranskog "spužvarskog" središta.
Pisane vijesti
U Hrvatskoj je ove godine do sada zabilježeno 18,6 milijuna dolazaka turista i 104 milijuna noćenja. To predstavlja 91 posto udjela u dolascima u odnosu na rekordnu 2019. te 96 posto udjela u noćenjima u odnosu na 2019. Udio slovenskih gostiju u ukupnom hrvatskom turističkom prometu iznosi 10 posto. Slovenski gosti ostvarili su 1,5 milijuna dolazaka i deset milijuna noćenja.
Na susretu je predstavljen i prekogranični turistički proizvod EXPLORE THE NATURE koji povezuje slovenski Zeleni Kras i hrvatski Gorski kotar. Projekt se temelji na autentičnom kontaktu turista s netaknutim prirodnim biserima s obje strane granice.
Susret s novinarima i ostalim partnerima bio je prilika i za degustaciju i prezentaciju pjenušaca i ostalih vina obitelji Korak iz Plešivice kraj Zagreba, a u duhu Božića, novinari i partneri na kraju su dobili darove koji su stigli s otoka Krapnja - jedinog jadranskog "spužvarskog" središta.