Izvoz robe i usluga ključ za kolumbijsku gospodarsku reaktivaciju

Procolombia (vladina agencija za promicanje turizma i vanjske trgovine) objavila je da će izvoz roba i usluga biti osnova za gospodarski oporavak Kolumbije. Identificirano je 3.526 kupaca iz 57 zemalja koji bi mogli biti zainteresirani za 1.911 kolumbijskih tvrtki koje nude 134 vrsta robe i usluga s izvoznim potencijalom. Cilj je do kraja 2020. postići izvoz ne-rudarskih proizvoda/usluga u vrijednosti od 9.600 milijuna USD. Da bi se to postiglo, Kolumbija će se promovirati na 15 međunarodnih sajmova, 30 poslovnih skupova i virtualnim događanjima koji povezuju izvoznike s potencijalnim tržištima, kao i na Virtual Business Makro Round Amerika u studenome. Ciljana tržišta za Kolumbiju su Europska unija, Sjedinjene Američke Države, Pacifički savez, Južna Koreja, Ujedinjeni Arapski Emirati, Indija i Japan. Među robom koja ima potencijal su: hrana (avokado, sirevi, kava, palmino ulje, banane); cjepiva, vitamini, bolnički namještaj, lijekovi; obrada metala (sigurnosno staklo, drveni i plastični namještaj); tekstil i cyber-sigurnost i softver.



Priopćenja