- Objavljeno: 31.01.2020.
„Svjetsko prvenstvo u branju maslina“ u općini Postira na otoku Braču osvojilo u Španjolskoj nagradu za kreativno događanje godine
Međunarodni turistički sajam FITUR (Feria International de Turismo) održavao se u Madridu od 22. do 26. siječnja 2020. godine te proslavio 40. godina postojanja. Zemlja partner ove godine bila je Koreja. Hrvatska se kao i svake godine uspješno predstavila na sajmu prikladno dizajniranim štandom Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, na sajmu FITUR svoju ponudu predstavilo je i deset suizlagača među kojima su turističke zajednice grada Zagreba i Dubrovačko-neretvanske županije te Abacus Tours, Ilirija – Camp Soline, Atlas, Olivari, Nave Travel, Uniline, Valamar i HUP Zagreb.
U sklopu sajma održana je i svečana dodjela nagrada Creative Tourism Network, a nagradu za kreativno događanje godine osvojilo je „Svjetsko prvenstvo u branju maslina“ u općini Postira na otoku Braču koje se održalo u listopadu prošle godine. Creative Tourism Network je međunarodna neprofitna organizacija koja se specijalizirala za razvoj kreativnog turizma, a njihov stručni žiri je između 160 prijava i događanja odlučio kako je upravo Svjetsko prvenstvo u branju maslina najkreativnije i prvo događanje takve vrste u svijetu koje na inovativan i kreativan način čuva stoljetnu tradiciju toga kraja te ju približava domaćem stanovništvu i brojnim turistima. Manifestacija se pokrenula s ciljem promocije hrvatskog tradicijskog običaja branja maslina, ali i upoznavanja tradicije drugih mediteranskih zemalja.
Hrvatski štand posjetili su ministar turizma Gari Cappelli, državni tajnik Frano Matušić i direktor HTZ-a Kristijan Staničić gdje su se susreli s brojnim španjolskim partnerima, turoperatorima i agencijama. Sajam i hrvatski štand posjetili su i veleposlanica Republike Hrvatske u Madridu Nives Malenica te savjetnica u hrvatskome veleposlanstvu u Madrid Maja Steović, gdje su razgovarali s predstavnicima HTZ-a i drugim izlagačima na štandu te sudjelovali u programu UN-ove Svjetske turističke organizacije (UNWTO).
Na ovogodišnjem FITURU sudjelovalo je 140 zemalja s 918 redovnih izlagača i 11.000 tvrtki a održavao se u 10 paviljona na gotovo 70.000 četvornih metara.