Benetton Group planira ojačati svoju prodajnu mrežu

Talijanska tvrtka Benetton Group pokrenula je plan za jačanje svoje prodajne mreže, koji će dovesti do otvaranja brojnih novih trgovina u Italiji i većim gradovima svijeta do kraja 2019. godine. Tvrtka trenutno ima široku i rasprostranjenu distribucijsku mrežu od oko 5.000 trgovina širom svijeta. Ambiciozan plan za jačanje poslovne mreže predstavlja daljnji korak novog smjera robne marke i ima za cilj da United Colors of Benetton brend poznat po živopisnim bojama,  ponudi originalne inovacije. Nova strategija razvoja mreže dobiva oblik kroz dva koncepta trgovina kako bi klijentima ponudila inovativno iskustvo kupnje. Prvi, potpuno novi "Light Colors" predstavlja inovativnu rasvjetu prodavaonica dok drugi koncept trgovačkog lanca otvoren u Londonu, tzv. "Londonski koncept", karakterizira neformalni i tehnološki prostor u prodavaonici koja iz jednostavnog prostora posvećenog prodaji postaje urbani i suvremeni izložbeni prostor u kojem je postavljena priča o robnoj marki.



Priopćenja