O promidžbi Dubrovnika u časopisu QANTAS-a

Dubrovnik, koji uživa veliku popularnost među australskim turistima, pojavio se na naslovnici ožujskog broja časopisa najveće australske zrakoplovne tvrtke QANTAS, jedne od onih s najdugovječnijom tradicijom. Naime, u toj publikaciji, koja se besplatno dijeli uz svako zrakoplovno sjedalo (in-flight magazine),  objavljen je članak o Dubrovniku, s podrobnim opisom prijedloga dnevnog itinerera u ovom srednjevjekovnom gradu na popisu svjetske baštine UNESCO-a. Reklama je to koju će moći vidjeti putnici na brojnim domaćim i međunarodnim letovima na svim kontinentima svijeta. Ovdje valja napomenuti kako je lani ova zrakoplovna tvrtka sa svojih 313 zrakoplova prevezla više od 55 milijuna putnika i tada je za svoj doprinos u razvoju zrakoplovne industrije osvojila prestižnu titulu zrakoplovne tvrtke godine, koju dodjeljuje Centar za avijaciju CAPA.

Posljednjih godina je broj australskih turista koji posjećuju Hrvatsku u stalnom porastu te je u 2018. dosegao svoj dosadašnji vrhunac s 242.778 posjetitelja, što je povećanje od 15,3 posto u odnosu na godinu prije. QANTAS-ova promidžba Dubrovnika zasigurno će potaknuti još veće zanimanje za posjet ovom mediteranskom dragulju, kao i cijeloj Hrvatskoj, destinaciji koja redovito vodi na svjetskim ljestvicama „must do“ putovanja.



Priopćenja