Počinje izgradnja tunela Danska-Njemačka

Većina je izglasala odobrenje za početak izgradnje 89 km dugog tunela, koji će povezivati Dansku i Njemačku. U ovom podvodnom tunelu, najvećem građevinskom projektu na sjeveru Europe, bit će autocesta s četiri trake te dvije elektrificirane željezničke pruge. Time će ovaj tunel biti najdulja uronjena tunelska cijev i najdulji cestovni i željeznički tunel pod vodom na svijetu. Izgradnja je prvotno trebala započeti 2012., ali nadležna tijela Njemačke dala su odobrenje za početak radova tek prošli mjesec. Iako sada postoji sporazum obiju strana, očekuje se ulaganje žalbe na odluku pred Federalnim Upravnim sudom u Njemačkoj. To značiti da radovi u Njemačkoj neće moći početi do okončanja sudskog postupka. Međutim, u Danskoj će radovi započeti kako je sporazumom i dogovoreno. Tunel Fehrman skratit će putovanje željeznicom između Hamburga i Kopenhagena za dva sata, a putovanje motornim vozilom za jedan sat. Njegovo otvorenje, kako je planirano, trebalo bi uslijediti 2028. godine.



Priopćenja