Dva nova hrvatska startup milijunaša

Rastućem broju hrvatskih startupa s više od milijun korisnika u istom tjednu priključili su se Oradian i Madbarz. Dva domaća startupa u četvrtak su objavila da imaju više od milijun korisnika, što je ključan podatak pri procjeni njihove tržišne vrijednosti s obzirom na to da prihod ostvaruju od krajnjih korisnika.

Oradian je financijski startup koji je razvio cloud platformu za mikrofinancije, vrlo popularnu u Africi. Madbarz je startup koji je razvio fitness aplikaciju kao pomoć u vježbanju.

Prije Oradiana i Madbarza milijun korisnika probio je zagrebački proizvođač mobilnih igara Nanobit. Tvrtka ima pet mobilnih igara s više od milijun korisnika. Najviše ih imaju Nanobitove igre Superstar Life i Fashion Design World. Svaka po osam milijuna korisnika. Tu su još igre Hollywood Story i Chef Town, svaka s po sedam milijuna korisnika. Više od milijun korisnika nedavno je probila i igra Fashion City.

Do kraja godine tako bi se na popisu startupa s više od milijun korisnika mogao naći Bellabeat. Financijski najuspješniji hrvatski startup, specijaliziran za internet stvari (IoT), a koji se upravo proširio i u područje umjetne inteligencije, prije dva mjeseca objavio je da je prodao više od 700.000 svojih pametnih uređaja. Sa širenjem u područje mobilnih aplikacija, odnosno zdravstvenih pomoćnika, korisničku bazu ima priliku povećati još brže.

Ukupan broj startupa s takvim potencijalom u Hrvatskoj teško je procijeniti, jer se stalno pojavljuju novi. Tako je početkom godine odjeknula vijest da je startup koji prodaje autobusne karte GetByBus lani upeterostručio broj korisnika te ih sada ima više od 500.000.

(Poslovni dnevnik)



Priopćenja