Kinesko e-tržište ove će godine bilježiti porast od oko 19 posto

Sudeći prema najnovijem izvješću, očekuje se kako će ove godine e-trgovina u Kini na godišnjoj razini porasti za oko 19 posto. Kina je ušla u novo maloprodajno doba okrakterizirano online i offline (tzv. o2o) prodajom koja je stvorila veliki potencijal i potražnju, posebice kada je riječ o proizvodima koji su prilagođeni korisniku, sudeći prema izvješću koje je objavila konzultantska tvrtka McKinsey & Company. U njemu se osim toga navodi i kako popularnost društvenih mreža potiče online prodaju.

Sudeći prema njemu mnogi e-trgovci, koji se šire na online društvene mreže, ponekad nude nižu razinu usluge u usporedbi s najvećim online šoping web-stranicama. No, ističe se kako za njih postoji veliki tržišni potencijal ukoliko poboljšaju svoje usluge.

Nakon godina snažnoga rasta Kina se preobrazila u najveće svjetsko e-tržište čija je veličina jednaka kombiniranoj veličini šest svjetskih tržišta koja ju slijede na toj listi, uključujući SAD, UK, Japan, Njemačku, Južnu Koreju i Francusku.

Sudeći prema podacima kineskog Ministarstva trgovine, sektor e-trgovine, u Kini se proširio 19,8 posto na godišnjoj razini s ostvarenih 26,1 trilijun yuana (3,82 trilijuna američkih dolara) čineći 39,2 posto ukupne svjetske zarade u tom sektoru.



Priopćenja