Novo partnerstvo kanadske kompanije Algoma

Kanadska kompanija Algoma Central, koja se bavi uslugama prijevoza tereta brodovima (najčešći tereti koje prevozi su: žitarice, čelik i proizvodi od čelika i naftni derivati) postavila je za desetogodišnji cilj učetverostručenje dobiti od brodskog prijevoza. Nova strategija započeta je 2015.g. kada je Algoma ušla u partnerstvo sa švicarskom kompanijom Nova Marine Carriers SA. Algoma je najveća kanadska kompanija sa 26 brodova koja prevozi teret na relaciji Velika jezera – St. Lawrence morski prolaz. Međutim sve do nedavno Algomina prisutnost u međunarodnim vodama je bila ograničena. U 2016.g. Algoma je najavila partnerstvo u obliku zajedničkog upravljanja sa 9 plovila sa Novom, koja prevozi cement za međunarodne kompanije, partnerstvo je osnovano pod imenom NovaAlgoma Cement Carriers. Ove godine dvije kompanije su pokrenule novo partnerstvo pod nazivom NovaAlgoma Short-Sea Carriers. Ovo partnerstvo u vlasništvu ima 72 broda koja terete isporučuju u lukama Europe od mediteranskih do baltičkih mora. Trenutno oko 80 posto  poslovanja Algome otpada na domaće tržište. Cilj kompanije je da u periodu od 7 do 10 idućih godina 50 do 60 posto poslovanja otpada na međunarodni transport bez gubitka udjela u domaćem (kanadskom) tržištu. Algoma je u 2016. dobila odštetu od jednog kineskog brodogradilišta u iznosu od 40 milijuna CAD, a novac će se utrošiti za nabavku 7 novih brodova koji bi do 2019. trebali biti isporučeni iz Hrvatske i Kine. 

S Algomom je Brodogradilište 3. maj, član Uljanik grupe, u 2015.  ugovorilo gradnju 2 broda za prijevoz rasutog tereta, sa sustavom za samo-iskrcavanje. Uljanik grupa je s Algomom nadalje sklopila  ugovore za gradnju još 3 broda za prijevoz rasutog tereta  putem sustava za samo-iskrcavanje. Takvi brodovi su bili prvi tog tipa ikad građeni u nekom od hrvatskih brodogradilišta. U veljači 2016. kanadska strana je najavila intenziviranje suradnje u tom području s ciljem dugotrajnog partnerstva i prijenosa tehnologija.



Priopćenja