Australska maloprodaja mora se prilagoditi ubrzanom vremenu

Australska maloprodaja mora se prilagoditi ubrzanom vremenu u kojem se živi, jer 45 posto Australki i 36 posto Australaca imaju osjećaj manjka vremena, te ga stoga ne žele gubiti na kupovinu u dućanima.

Gotovo 23 posto australskih kupaca spremno je dodatno platiti kako bi im naručeno stiglo isti dan. Australska prodaja on-line zaostaje, jer uglavnom isporučuje kupljeno, najranije,  tek drugi dan.

Stoga je australskim stručnjacima neshvatljivo kako se australski maloprodajni lanci tako sporo prilagođavaju navedenoj činjenici. Za razliku od svojih američkih i britanskih kolega, australski prodajni lanci ne koriste usluge Lyfta i Ubera, kako bi robu dostavili isti dan, čak u roku par sati ili sat vremena.

Maloprodajni lanci u Australiji trebali bi žurno graditi distribucijske centre, poput The Iconic, koji se nalaze blizu kupaca, te je dostava do domova i ureda vrlo brza, naglašavaju stručnjaci australske QUT Business School.



Priopćenja