Austrijski proizvođač kave "Julius Meinl" u snažnoj ekspanziji

Austrijski proizvođač kave Julius Meinl želi se do 2025. godine pozicionirati u svjetski vrh kada je riječ o kavi za gastronomiju i hotelijerstvo. To je prije svega moguće ostvariti kroz rast poslovanja  na srednjem Istoku, Aziji i SAD-u. Stoga su u veljači ove godine otvorili svoju vlastitu podružnicu u Dubaiu, gdje je Julius Meinl od 2014. godine tržišni lider u hotelima, restoranima i kafićima.

Između ostalih, glavni su mu kupci na tržištu Ujedinjenih arapskih emirata Hilton grupa i Jumeirah grupa, kao i hotelski lanci Sheraton i Ritz. Unatoč političkim previranjima i nemirima u brojnim svjetskim regijama gdje se uzgaja kava, protekla poslovna godina završila je više nego uspješno za ovu tradicionalnu austrijsku tvrtku.

Prihodi su veći za 10,3 posto u odnosu  na godinu ranije i iznose 160 milijuna eura, a dobit je narasla za 10,8 posto na 24,6 milijuna eura. U strukturi prihoda i dalje je stabilno domaće tržište s udjelom od 40,5 milijuna eura, a značajno je za čak 10 posto raslo tržište Rusije. Julius Meinl zapošljava 750 radnika, od kojih jedna petina radi u Austriji, a njihova se kava danas prži i pakira u Beču i Vicenzi.



Priopćenja