JGL - udio izvoza u ukupnim prihodima iznosi 80 posto

Lansiranje 44 nova proizvoda, potpisivanje 12 novih ugovora, otvaranje šest velikih inozemnih tržišta, intenzivnije fokusiranje na dva ključna terapeutska područja - respiratorno i oftalmičko, te prodaja nekoliko brendova na ruskom tržištu obilježili su poslovanje JGL-a u završenoj 2016. u kojoj je ostvarena neto dobit u visini 91.302.465,99 kuna.

Bila je to godina obilježavanja 25. godišnjice poslovanja, godina u kojoj je JGL nastavio uspješno slijediti svoju viziju da postane globalna farmaceutska tvrtka specijalizirana za razvoj i proizvodnju sterilnih proizvoda s dodanom vrijednošću u oftalmologiji i ORL-u te lider u korištenju morske vode u svrhu zdravlja.

S druge strane, izravan utjecaj na poslovanje i dalje je imala gospodarska i geopolitička kriza na ključnim tržištima tvrtke Regije ZND, Rusije i Ukrajine, uz smanjenje vrijednosti ruske valute u uvjetima pada cijena nafte.

Kada se uzme u obzir preslagivanje i prodaja dijela portfelja na ruskom tržištu, udjel izvoza u ukupnim prihodima JGL-a tijekom 2016. iznosio je 80 posto. Pritom, tržište Rusije s 37 posto udjela i dalje čini najveće tržište tvrtke, dok je drugo po veličini tržište Hrvatske s 33 posto udjela u prihodima od prodaje.

(Privredni vjesnik)



Priopćenja