Hrvatski parkovi dobit će snažnu promociju u turizmu

Hrvatska turistička zajednica je, u suradnji s „Parkovima Hrvatske“, koji za cilj imaju učinkovito upravljanje posjetiteljima i stvaranje zajedničkog branda svih hrvatskih parkova, kreirala marketinšku kampanju s ciljem dodatnog pozicioniranja parkova kao jednog od motiva dolaska u hrvatske destinacije tijekom predsezone.

Kampanja se na domaćem tržištu provodi putem posebno kreiranog promotivnog spota na TV kanalima, dok se inozemne inačice promotivnog spota provode putem društvenih mreža na tržištima Njemačke, Austrije, Italije, Velike Britanije i Slovenije.

Kampanja će na stranim tržištima biti aktualna do 25. travnja ove godine, a kako kažu iz Glavnog ureda HTZ-a, očekuju se vrlo dobri rezultati.

U sklopu kampanje naglasak je stavljen na bogatstvo flore i faune, kao i na aktivnosti u kojima mogu uživati svi oni koji posjećuju Hrvatsku tijekom proljeća.

(PoslovniPuls)



Priopćenja