- Objavljeno: 24.03.2017.
U satu napune 12.000 staklenki voća i povrća
![](/UserDocsImages/slike/naslovna-vijesti.jpg?preset=glavniSlider)
Otkako je tvrtka 2011. ušla u sastav AgroFructusa proizvodnja i ulaganja rastu pa u šest dana u tjednu u tri smjene izradi se i 12.000 staklenki slatkog ili kiselog sadržaja, cikle, krastavaca, paprike, pekmeza, maslina, koje u završnici proizvodnje, nakon što dobiju jednu od više od 600 različitih etiketa i poklopac. Cijena modernizacije i dosadašnjih ulaganja bila je veća od 60 milijuna kuna u toj tvrtki.
Slijedi još jedan investicijski val od 50 milijuna kuna u izgradnju automatiziranog regalnog skladišta, kapaciteta 22.000 paletnih mjesta, na što u Marinadi računaju i na sredstva iz programa ruralnog razvoja.
Predsjednik Uprave AgroFructusa Denis Matijević je istaknuo kako tvrtka surađuje sa svim većim trgovačkim lancima, a većinu proizvodnje, više od 65 posto na domaćem tržištu plasiraju pod privatnim markama trgovaca, koje im garantiraju volumen, dio pod vlastitom robnom markom Dora, a dio završava na tržištima Australije, Kanade, SAD-a, Švicarske, Njemačke, Češke, Slovenije, BiH, Srbije, Libije i Izraela, koji čine 20 posto od oko 130 milijuna kuna prihoda slatinske tvornice godišnje. Vodeći su igrači i u Hoteli, Restorani, Camping kanalu (HoReCa). Prema riječima Matijevića, oko 70 posto sirovine je domaća proizvodnja.
(Poslovni dnevnik)