- Objavljeno: 15.03.2017.
Mercatorov udio u maloprodaji u Sloveniji pao na 30 posto
![](/UserDocsImages/slike/naslovna-vijesti.jpg?preset=glavniSlider)
Slovenski trgovački lanac Mercator dobro posluje, a smanjena dobit je posljedica restrukturiranja, cjenovnog pritiska konkurencije i pada marži kod glavnih prehrambenih proizvoda, rekao je direktor Mercatora Toni Balažič. Mercator i dalje u prodajnom asortimanu ima 55 posto slovenskih proizvoda, a strana konkurencija, trgovački lanci iz drugih država i diskontne trgovine i do 80 posto uvoznih, izjavio je Balažič. Po njegovim riječima, zbog cjenovne konkurencije i sve manjih marži koje ostvaruje, Mercatorov udio u maloprodaji u Sloveniji zadnjih se godina s nekadašnjih 45 smanjio na 30 posto.
Kazao je da je od 2015. godine udruživanjem s Agrokorom ostvaren pozitivan sinergijski učinak od 55 milijuna eura. Agrokor je značajan poslodavac u regiji i jedini sposoban sučeliti se konkurenciji stranih lanaca, naveo je Balažič dodavši kako vjeruje da je vodeći tim koji vodi koncern sposoban naći rješenja za sadašnje teškoće zbog pada kreditne ocjene.