Hrvatska s jačim nastupom na berlinskom turističkom sajmu ITB

Sigurnost putovanja i odredišta, internetske platforme, digitalizacija i umnoženi marketing, tehnološke inovacije i futurističke projekcije, održivi razvoj i zdravstveni turizam, neke su od glavnih tema najveće svjetske turističke burze ITB u Berlinu, koja će od 08. do 12. ožujka okupiti oko 10 tisuća izlagača iz 200 zemalja, uključujući i Hrvatsku. Hrvatski turizam se na ITB-u tradicionalno predstavlja u organizaciji Hrvatske turističke zajednice (HTZ), čiji je izlagački prostor ove godine nešto veći nego lani.

Dodatno svoju ponudu na tom prostoru predstavlja i 20-ak suizlagača, turističkih tvrtki i zajednica, NP Plitvička jezera i Croatia Airlines. Uz njih tu je i nekoliko stotina profesionalnih posjetitelja iz Hrvatske, ali i onih koji će sudjelovati na izlagačkim prostorima svojih stranih kompanija, hotelskih lanaca i drugih, a svi će tijekom ITB-a imati brojne poslovne razgovore s njemačkim i partnerima iz drugih zemalja.

Ove se godine prvi put na ITB-u predstavlja i jedan startup iz Hrvatske, osječki Pointers, koji će održati predavanje pred više tisuća ljudi o aplikacijama u turizmu, dok će HGK i Zajednica obiteljskog turizma također na velikom skupu predstaviti hrvatska iskustva i modele obiteljskog smještaja koji je rastući u svijetu.

Ministar turizma Gari Cappelli je istaknuo da je samo u Njemačkoj trenutni buking za Hrvatskom u porastu 20 do 30 posto u odnosu na isto vrijeme prošle godine, kao i da brojni partneri već sada razmišljaju i traže višegodišnji zakup kapaciteta u smještaju i zrakoplovima za Hrvatsku, što po Cappelliju, najbolje govori o porastu zanimanju tog iznimno jakog turističkog tržišta za Hrvatskom.

Prema procjenama, na ITB-u će se ove godine dogovoriti oko 7 milijardi eura vrijednih poslova, a Berlin i njegova ponuda očekuju dodatnu zaradu zbog ITB-a od nekoliko milijuna eura.

(Hina)



Priopćenja