Hrvatski proizvodi na berlinskom sajmu Grüne Woche

Na berlinskom sajmu Grüne Woche koji se održava od 20. do 29. siječnja predstavlja se osam hrvatskih tvrtki, izvijestili su iz HGK koja organizira nastup hrvatskih tvrtki.

Na sajmu se pored mogućnosti testiranja proizvoda izravnim plasmanom otvara prilika za širenje poslovnih kontakata na globalnoj razini s predstavnicima svih područja poljoprivrede, maloprodaje, veleprodaje i gastronomije, ističu iz HGK-a.

Belje na sajmu predstavlja vina, kulen i suhomesnate proizvode, Agrolaguna maslinovo ulje, vina i sireve, Badel 1862 vina i alkoholna pića, Mi braća Pivac suhomesnate proizvode, Apimel med i pčelinje proizvode, Klaster Slavonska košarica suvenire, vina i rakije, Kapronca voćne rakije i likere, a Obrt Đanić rakije i voćne rakije.

Grüne Woche (Zeleni tjedan) jedinstvena je međunarodna izložba i vodeći svjetski sajam prehrambene industrije, poljoprivrede i hortikulture koji se tradicionalno odražava 82. put. Na sajmu se predstavlja gotovo 1.700 izlagača iz 68 zemalja.

(Hina)



Priopćenja